torsdag 29 oktober 2009

imorrn gäller det....

jaha...då har hela denna dagen gått....men har ändå hunnit göra en hel del...
  • varit och klippt mig (tunnade ut och klippte av lite på längden bara, blir nog färgning när jag kommer hem...är lite sugen)
  • varit in på h&m och köpt sista grejer....typ krämer å grejer
  • varit i viskafors och hämtat oscars favvoflipflops...väldigt viktiga
  • varit ute hos två rektorer och fixat lite..
  • hem och packa
  • sökt jobb och varit på högskolan och skrivit ut
  • handlat mat
  • ätit tacos....till lunch blev det resterna av smörgåstårtan som var kvällsmat i tisdags=)
  • handlat godis på favoritstället (mittemot hemtex)
  • och nu pillar med det sista
när jag var hemma hos mamma hittade jag den här:

tror nog att det är en present till mig... inte så bra bild, men det är en vodkaflaska som är klädd i läder med nitar på....häftig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar