söndag 13 juni 2010

Nu ligger jag efter...

Såg nu att jag inte lagt upp några bilder från förra helgen....inte för att det kanske spelar nån roll...men nu kommer lite bilder iaf=)

Lördagen började med solning....hothothot...

fortsatte med arbete med muren...

Jag var ganska nöjd så länge jag fick sitta och köra grävskopan=)=).. istället för att stå och gräva för hand....

Så här fint såg det ut efteråt...

åt vattenmelon...

var på 40-årskalas...

tog en powernap... är allmänt ganska trött nuförtiden...

Åt grillat a la Limpan..

Hängde en sväng i solen på vattentornet....

För att till sist gå och jobba....

Har man bra planering hinner man mycket på en dag=)

Söndagen fick bestå av jobb på scandic.....rebecca som tagit det här snygga kortet när hon va och hälsade på....

men som plåster på såren för att stått inne från 11-21 en sjukt solig och fin söndag fick jag ett lejonkort!!! Nån som vill me till djurparken??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar