torsdag 7 april 2011

Lurad?

Igår fråga Jossan på jobbet mig om vi skulle simma idag...??

Jajjemen, säger jag (med mitt dåliga samvete om att jag INTE tränar alls just nu...)

BRA, då ses vi där 6.30

Jepp, säger jag förmodligen mkt förvirrad...

När jag väl kommer hem inser jag vad som hänt... Inte nog med att simningen var FÖRE jobbet, någon hade tydligen missat den lilla detaljen med min fejkgravida mage (inte stolt) (alltså fet, INTE gravid!!!), utan även den ICKE solbrända hyn= genomskinlig...

Jodåseruatte, som Jossan skulle säga, jag tog mig dit... Gick upp en kvart innan jag var i plurret.... När jag väl masat mig dit!!!! Står det en stor fin lapp i entrén "varmvattnet fungerar tyvärr inte....)

Men NU känner jag mig som en ny människa!!:)

Tack Jossan för en fantastisk morgon:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar