onsdag 4 maj 2011

Förvirrad!!!!!!!

Igår när jag kom hem från jobbet la jag hemnycklarna i tröjfickan och gick ut på en promme..... Flera gånger tänkte jag att förvaringsstället inte va det bästa.... Men förträngde direkt mina redighetsminister-tankar....

Imorse när jag skulle åka till jobbet 05.15 kunde jag såklart inte hitta de förbaskade nycklarna!!!!!! Letade överallt och vände ut och in på varenda ficka...( jag hade inte gott om tid direkt eftersom jag typ gick upp en kvart innan jag skulle åka!!!!=STRESSIGT) hittade iaf inte nycklarna....grrr

På jobbet gick jag hela dagen och hade ont i magen och var typ görsäker på att jag tappat dem på prommen....

Kommer hem helt slut efter att både fått fokusera på försvunna nycklar och jobbet (samtidigt!!! Jobbigt!!!) tar av mig brallorna för att ta på mig mysisar....

Känner nåt konstigt i fickan och vad ligger där om inte mina nycklar..... Är det en sjukdom det här med demens eller?? Måste alltså under den här kvarten både lagt nycklarna i fickan och totalt glömt av att jag ens sett dem...

-Nej, jag mår inte bra!!!...






1 kommentar: