torsdag 8 september 2011

Hemmafru!! Ett ganska bra jobb!!=)

Lindas dag:
Jobb 7-16
Stall 1 16-19
Stall 2 19-21.30

Oscars dag:
Röja
damma
dammsuga 
svabba golv 
tvätta
baka
etc.

och köttbullemackorna (med potatissallad!!!) står på bordet när jag kommer hem från stallet!!

Är man hemmafru så är man!!=)

Får egentligen inte lägga ut såna hära inlägg för Oscar....

Anledning 1: O säger att folk kommer tro att jag är mongo och sjukt bortskämd och inte kan göra nåt själv... (hur kan dom tro det??)

Anledning 2: Jag tror att NÅN inte vill framstå som toffel!!!

Men vet ni vad?? JAG ÄLSKAR DET=)=)

...och visst är det fantastiskt kul att läsa om!!!!=).....



4 kommentarer:

  1. Haha,jag är absolut ingen toffel för er som undrar :)

    SvaraRadera
  2. Fyfan så toffligt!! Vart tog den spanska tjuren vägen???

    SvaraRadera
  3. haha....såklart ingen toffel....bara väldigt snäll och omtänksam människa!!=)

    SvaraRadera
  4. Haha...Den spanske tjuren is back in buisness now :) Linda,säg att det inte är sant sääääääg det ;)

    SvaraRadera