tisdag 24 november 2009

Promenad..

Kvällspromenad med Ellinor blev det idag....vi gick över hässleholmen och när jag kom hem hörde jag att det hänt massa hemskheter där idag och igår...huvva huvva (ett nytt ord jag lärde mig från gubben på grannfejden=), betyder typ usch då). Så får nog ta en annan runda nästa gång=)

Kort på en av de nya jackorna, en skal jacka som var superskön!!
Reflexen var med ser ni också va... i handen än så länge!!




Fick äntligen också använda mina nya (ja, eller typ några månader gamla) skor. Superskor med såna kuddar under som gör att man förbränner extra mycket på lår och rumpa! Ja tack!

2 kommentarer:

  1. gågatan fram och tillbaka säger jag, helst med polisbilen körandes bakom. puss puss

    SvaraRadera
  2. haha....det tycker jag med!!!=)

    SvaraRadera