torsdag 31 december 2009

Nyårslöfte...

Nyårslöften är väl till för att brytas eller... jag har nog aldrig avgivit några såna....men eftersom att jag redan har fullt med saker som redan ligger och gnager på samvetet kan jag lika gärna göra dem officiella....


Mina nyårslöften för 2010 och som jag verkligen ska FÖRSÖKA hålla så gott som möjligt...

  • Träning....jo, nu är det verkligen dags....när man kan få magen att se ut som en gravidmage utan att ens anstränga sig...då är det dags.....-5kg....MINST!!! Onyx here I come...

  • Hemlagad mat.... ibland är jag ganska duktig... men tänkte få det mer till en rutin..(sluta skratta!!!)...oavsett om Oscar är hemma eller inte.... någon gång i veckan iaf...

  • Sängbäddning... VARJE DAG... vilket just nu bara händer när Oscar är hemma (jo, jag gör det ibland då också) vilket iofs är ganska ofta eller när vi får gäster.... men oj, så mycket trevligare det är med en bäddad säng ALLTID....

  • Godis.... behövs ju faktiskt inte ätas varje dag (fast nej, det händer inte nu heller..) men tänkte att en gång i veckan kanske vore nåt....speciellt om Beach2010kroppen ska infinna sig....

  • Disken....är väl kanske något som man också kan bli bättre på....men hur trött är man inte efter man ätit mat....men ett försök är det väl värt....att iaf diska MINST en gång om dagen....(nej, jag gör inte det just nu...)...

Listan kan göras lång..........men försöka duger....

ÅRETS MOTTO:

Fyll inte Livet med dagar, fyll dagarna med liv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar