onsdag 3 februari 2010

Ofrivillig shopping

Jaha nu sitter man här igen...och klockan börjar dra sig mot alldeles för mycket... men måste ju sitta här och hålla koll på om det kommer fler snöras och såna viktiga saker...

Idag när jag skulle gå på kafferast (nej, jag dricker inte kaffe...och nej, jag kommer aldrig att lära mig!) så var det ju en VÄLDIGT duktig arbetsskoförsäljare i personalrummet..med betoning på VÄLDIGT DUKTIG..så nu är man ett par skor (tofflor) rikare....inte riktigt vad jag tänkt....men precis vad jag behövde!!

Så här fina va dom....fast svarta....tror jag!!=)

Sen efter en kort promenad beställde jag och Rebecca lite ansiktsprodukter....eller ja, lite....femtonhundra gick det nog på om jag räkna rätt...men vänta tills ni ser vad jag köpt...det var billigt!!!

Väldigt nöjd med dagen....nu sitter jag mer och funderar på om jag ska ta hand om disken där ute.....eller om jag ska se om jag har tur att gå upp när klockan ringer första gången imorrn...(brukar inte hända..utan snarare efter 45 min snoozning..)...så jag hinner ta hand om den.... funderar också på om jag ska göra salladen som jag tänkte ha med mig imorrn...men har en ganska bra backup på jobbet...potatissoppa imorrn....kan va gott....eller inte...blir nog ödet som får avgöra om jag går upp i tid eller inte=)

ojoj...mycket text....allt för att slippa gå och lägga sig...men nu så...
GODNATT

2 kommentarer:

  1. Tur man kan gå in här på bloggen och se vad som händer,köps,bestämms mm för hemma får man tydligen inte reda på allt man borde få reda på :) // Oscar

    SvaraRadera
  2. Dom e juh inte snygga alls men säkert sköna att gå i:) Du vet vad jag tycker om dina som e i skåpet,så nu e det dags att slänga dom:)

    SvaraRadera