torsdag 21 januari 2010

Dålig uppdatering...

ja, jag vet....dålig uppdatering.... det blir lätt så när man börjar bli lite seriös i livet och jobbar iaf 35 timmar i veckan istället för 8..... känns inte riktigt som inspirationen infinner sig på jobbet....och sen är det ju det här med sekretess.....=)...

men nemas problemas.....kvällarna är som gjorda för att inspireras....idag har jag varit ute och gått med mammaLina (snart) (ska också berätta att Bebba Stenberg lagt sig med huvudet nedåt...duktig bebis) (och Lina...säg till när det blir för mkt information om Bebba här på bloggen!!!!=)...) och Rebecca..(ja, hon va också med på promenaden alltså)... va och hämtade thaimat på Spice ´n rice....Mild nr 18...sjukt god!!! (jätteräkor med cashew...mums).....kollat på Made in Sweden....fortfarande lika underhållande....tagit hand om några kläder från det stora berget på soffan...(vet dock inte om det minskas) och nu ska vi kolla på halv åtta hos mig...också ett underhållande program....Lyckas aldrig komma i säng i tid....

Iaf så har jag fått jobb fram till sommaren.... är först nu på en förskola i Viskafors fram till slutet av feb och 1 mars flyttar jag ner till en förskola i Svaneholm....ska bli jättekul... fick också reda på att en tjej jag gjorde praktik med från högskolan fått jobb på avdelningen bredvid och jag ska bli kollega med en gammal högstadieklasskompis från Viskaforsskolan....Sweet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar