måndag 18 januari 2010

Hem från jobbet...

Inte nog med att jag fått börja åka buss till och från jobbet.... så idag när jag skulle åka hem....så åker ju givetvis bussen i diket....MIN BUSS.... utan mig ombord...men den jag skulle hoppa på...som tur var kom Anton och Emil som rescueteam (stavas det så eller??)och tog med mig hem....

...men inte nog med det....efter att busschauffören kört fast....så tömmer hon bussen släcker ner den och hoppar själv av (överger sitt fartyg med andra ord) och hoppar på en annan buss från hållplatsen brevid... UTAN att lägga ut varningstriangel eller nåt....GALNING!!!

...till råga på allt stod bussen precis nedanför(?!) ett backkrön, det var mörkt, vägen var isig och folk kör ganska fort på denna väg....=RISK FÖR MÅNGA OLYCKOR!!!! =Västtrafik borde verkligen utbilda sina förare noggrannare!!!





Puh...helt chockad efter dagens händelse!!! =)

2 kommentarer:

  1. du är så skön linda, tar kort på allt!!! ahhaha... men jag måste säga att jag blev gripen!!! haha! men när ska jag få rreda på mer om hemlighterna om nästa vecka??? har lockat dit några av mina klasskompisar redan! puss tirre

    SvaraRadera
  2. haha....ja, kallas även paparazzi nuförtiden=)....detaljer om nästa fredag kommer=)

    SvaraRadera