tisdag 19 januari 2010

Vilken jävla match...

Jodå, dom gamla takterna satt i...(vilka?)...ska bara lära mig att stanna, svänga, backa, skjuta och ta emot passningar....men 2 mål och 1 assist....det ni=)



Lagfoto.. Starkt gäng!!


Givetvis blev det lite glögg i periodpausen...


Det sägs att det var dessa dyrgripar som gjorde att jag var ett med isen idag.... men jag skulle påstå att det mer är min teknik som gör att jag stapplar så graciöst fram!!!

...kan dock inte jämföras med kjelles klenoder från 60-talet....

Skulle nog säga att jag är helnöjd med min insats på isen... känner redan av musklerna jag inte trodde fanns i rygg och mage... men det var verkligen inte sista gången!!

Nån som vågar vara med på nästa match??

2 kommentarer:

  1. Jag ska va med nästa match bara jag blir ordentligt frisk...

    Linus

    SvaraRadera
  2. Äh, du bara fegar ur....du hade inte haft en chans ändå....=)

    SvaraRadera