tisdag 2 november 2010

Fjällräven.....

Åh, jag har nu kommit på att jag vill ha en fjällrävenjacka
(speciellt Nuuk Parka)....
vill verkligen ha en sån där skön och varm jacka.....
måste nästan ha den.....
å jag vill ha den nu!!!!
Vet dock inte riktigt om den ingår i månadens budget.....
Måste nog gå till vildmarksaffären och se om dom har nån fin....
gillar ju inte att köpa över internet......

Nån som vet nån affär i närheten som säljer Fjällräven??




VILL HA NU !!!!

eller vad tycker ni??


10 kommentarer:

  1. Jaha, då är du snart ägare till en jacka som passar de ny kängorna kan jag tro...puss // Ella

    SvaraRadera
  2. kan hända..... känns snart som att jag övertalat mig själv=)

    SvaraRadera
  3. Är det inte en sån jacka man måste ha när man firar nyår uppåt i landet Anna-Clara??

    SvaraRadera
  4. Självklart måste du ha en sådan jacka här uppe i kylan. Det skulle inte vara helt fel med ett par sköna termobyxor till samt ett par varma skoterstövlar. Glöm inte mössan och vantarna som är ett måste också./Anna-Clara

    SvaraRadera
  5. haha....perfekt....nu har jag ju nästan inget val....=)måste bara köpa ett par varma termobyxor nu med då=)...

    SvaraRadera
  6. Ooopsan Clara, jag trodde det ingick när man firar nyår där uppe:) Nu har nog Linda redan tryckt på "köpaknappen" :)// Ella

    SvaraRadera
  7. Om vi har tur så har vi mellan 20 och 30 minusgrader till nyår. Då biter det gott i kinderna./Ann-Clara

    SvaraRadera
  8. Tur...? Ser fram emot det....brr // Ella

    SvaraRadera
  9. Tänk på att ni har glykol i bilarna så att det räcker till./Anna-Clara

    SvaraRadera
  10. Kanske inte i närheten men den finns på Naturkompaniet som ligger i GBG. Nästan mitt på avenyn. www.naturkompaniet.se

    SvaraRadera