fredag 12 november 2010

Mästerkock!!

Ojdå....igår överträffade jag mig själv och kan ha lagat det godaste jag någonsin gjort.....jaja, jag följde ett recept.....men ändå!!!=)

Rosendalspasta!!! En hit vill jag lova!!!.....Eller jag tyckte det iaf....haha...=)




Efterrätt=)...... muffins=socker= x i listan= inte bra.....men ibland måste man unna sig vardagslyx=)


Trevligt sålänge det vara.....efteråt......jo, jag diska visst undan efter mig under tiden.....det var efteråt som det blev kaos!!!

En vänlig själ gav mig en passande disktrasa....Tack Claes=)

Men lite julmusik på hög volym.....

....och en halvtimme senare så var köket skinande rent......det trodde ni inte va.....Samma kväll till och med......ibland överträffar man sig själv flera gånger=)=)

2 kommentarer:

  1. Den sången är fantastiskt fin!

    SvaraRadera
  2. Gästerna tittar... Inte på maten. Inte på fotografen. Inte på varandra... Låg det en dammråtta, en fin matta eller kanske en bebis på golvet månne?

    SvaraRadera