tisdag 16 november 2010

Igår....

Var jag hemma (ja, i viskafors alltså) en sväng å tände lite ljus=)....haha....

Gick ut å gick me reb å jez.....powerwalk...hepp hepp...
.....kollade in mitt nya hangaroundplace....i like it=)
Kolla halv åtta hos mig som denna veckan är från BORÅS!!
Lite massage..... proffsbehandling=) å såååå skönt... matolja funkar till allt=)
Å fotbollsgalan såklart!!

Åt förövrigt toast hos Reb.... vilken är lite utav min paradrätt....skulle kunna laga (jo, man lagar visst toast) i sömnen.... men igår.....när jag skulle göra detta så slänger jag ihop mackorna lite snabbt.... in i järnet.....skyndaskynda....reklamen håller ju inte på hur länge som helst......tar iaf ut mina goda toast.....men märker att de konstigt nog fastnat ganska ordentligt..... gör dom ju aldrig annars.....och, nej, jag glömde inte smöret.... utan jag hade visst missat att man skulle ha två bröd....ett under och ett ovanpå....SUCK......Håller jag på att gå in i väggen??=)

3 kommentarer:

  1. mmmm, de mackorna var nog goda (not). vilket hang around place?? nyfiken.. /ellinor

    SvaraRadera
  2. Rebecca å Mickes nya....kommer nog trivas=)

    SvaraRadera
  3. mys mys, och jag fick ju också goer massage, mkt glad=)

    SvaraRadera