lördag 20 augusti 2011

Ett sånt här vill jag ha!!!!

Har idag suttit och plöjt några avsnitt av sommar med Ernst....

Åh, han är ju så härlig den där Ernst!!!=)


Har i alla fall hittat något som jag vill ha!!

Om ni tittar på bilden nedanför, så ser ni ett jättefint och stort vitrinskåp!!!

....gjort av gamla fönster.... sååååå fint.... och rymmer såååå mycket glas och porslin!!!

Här kan man se hur man gör förstår ni!! så nu föreslår jag att alla därhemma som ska byta fönster ser till att spara de gamla som i vanliga fall kasseras och skänker dom till min insamling till vitrinskåpsbygge!!!

Kjelle, så här gör man...


Ernst han är ju lite finurlig, så här har han av min favoritmat för tillfället, KRÄFTOR, fixat ihop en snygg servering av kräftorna, med hjälp av att bygga ett hönsnätstorn att hänga upp kräftorna i!! Smart va!?! i alla fall om man inte har så mycket annat för sig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar