söndag 28 augusti 2011

Halv åtta - min tur!!!

Ribban låg högt och jag hade två nya recept att testa, så det var bara att köra!!

Först ut blev det italienskt bjudbröd....

....och sen fluffig fryst polkapaj med chokladsås till efterrätt=)


....trots att jag tyckte att det "kaosa" med ALLT, så blev det ändå betyget 5/5 toasts!!=) Till och med jag tyckte det var riktigt gott!! Måste göras om!!=)

Sen kom det överraskande paket!!!=) Hurra för mig=)=) (äääääääälskar paket=))
åhhhh.....fina berlocker till mitt finfina armband!!! TACK!!=)
En MYCKET trevlig kväll ännu en gång...... nu väntas tre lyxiga kvällsmatar där man bara kan komma till dukat bord!!! TREVLIGT!!

Av 10 kort på er var detta det bästa tjejer=)....sorry=) (och med ett finger mitt i linsen=))

OBS!!! Vill bara poängtera för alla inblandade att kvällsmatarna INTE behöver vara två-rätters (ingen press) utan är absolut lika gott med frallor och te en torsdagskväll!!!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar