fredag 4 november 2011

Ojoj..... nu gick tiden för fort igen!!

Hann ni få abstinens??

Jojo, jag vet hur det funkar....man går ut och tittar, sen en gång till, sen en gång till...nånstans där gång nr 5 eller 6 då börjar man bli irriterad (och bloggen fortfarande INTE är uppdaterad!!

Har man en blogg får man väl iaf uppdatera den så att folk har nåt att läsa!!!!

ELLER??

I söndags var det dags.... jag hade bestämt mig och har jag bestämt mig då är det så det är och så det blir!!

Däckbytning och tvättning av geggamojjabil stod på schemat!
TROTS ösregn!!!!

WHY?? undrar jag nu i efterhand 
(dyngblöt och med en välkommen förkylning på köpet!!)

MEN däcken blev bytta och bilen blev ren
...dock blev ingen mossa plockad...
nästa helg kanske??=)

 efteråt hängde min BFF(=)) med hem på lite käk och soffhäng...
Två favoriter som är som ett nyförälskat par=)..haha...
 Det är faktiskt bara Jessan som kan vara såhär snygg!!!=)
 Sen slöt resten av lill-gänget upp och filmkvällen blev ett faktum!! =)
sjukt dålig kvalité på bilden...
 Visst har jag väl tipsat om denna filmen förr....
Den är ju göööööörbra!!!!


1 kommentar:

  1. Haha! Tycker det va en fantastiskt trevlig söndag :)

    SvaraRadera