lördag 5 november 2011

Tidig tisdag!!

I tisdags slutade jag tidigt på jobbet!

Tidigt = 11.15 pip!

Vad ska man då hitta på??
Jo, höstlov som det är/var, så passar ju Gekås, Ullared perfekt!!=)
Började med en väldigt god lunch (faktiskt) i det "lilla köpcentret" mittemot (hur skriver man det?) Gekås....
Thaibuffé
 och sushibuffé.....
I love sushi....
kan inte förstå varför jag inte äter det oftare!!!!!
 Väl inne på Gekås fanns det väl en del fynd, en del behövligare än andra...(hmmm).... men en del julklappar blev faktiskt inköpta också!! 

Julklappshandling startad = CHECK!!=)
Såååå skönt att vara ute i god tid!!

Den här fritösen är faktiskt lite intressant..... endast en matsked olja går åt till en liter av det man ska fritera!! Bra va!!!! Blev dock inget köp....
 ....men en del andra inköp blev det!!=)
 Efter en låååång promenad inne på Gekås var vi värda en stor varm choklad och en tunnbrödsmacka när vi kom hem....inte varje dag man äter tunnbröd = GOTT!!!
 Köpte faktiskt årets första pepparkakor också.....
va ju bara tvungen att testa med lite brie på.....
och jo, det var lika gott i år!!=)
 Trippens bästa inköp var nog denna lampa.... 
har faktiskt lite dåligt med fina lampor.....
men det blir det ändring på nu!!=)

Nu kommer jag nog chocka er....
men köpte INTE EN ENDA JULGREJ...
(det kryllar ju av såna där)

å jag som längtar så efter jul!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jätte fin lampa! :) vad kan den tänkas kosta? Är det värt ett besök snart kanske? :)

    SvaraRadera
  2. Tack!!=) tror nog foten kostade 129 å skärmen 69, så typ 200 tror jag.... Det är alltid värt ett besök där Mari!!! Jag planerar redan nästa besök innan jul...och då ska jag gå loss på julsakerna=)=)

    SvaraRadera