måndag 26 mars 2012

Effektiva lördagen!!

Förra lördagen var minsann en effektiv dag!!

Började med morgonpromme
och sen inhandla lite goa pålägg till frullen!!
 Hem, baka ut degen jag satte dagen innan!!
(visst är det väl smidigt!! Jag hittade ett recept som man skulle röra ihop degen på kvällen och stå i kylskåp över natten och sen på morgonen skulle man inte knåda eller nåt, bara dela upp i lagoma frallbitar och in i ugnen!! PRAKTISKT!!)

 Färska frallor till frulle....det är inte varje dag!=)
10.00 hämtade Ellinor upp mig för att åka på auktion....
(lite folk på bilden, men det var knökat med folk annars!!)
 kul, och många fina saker...
 ....men fyyyyyyy vad jag luktade när jag kom hem...
....det var typ det värsta jag varit med om....
Bläääää!!!
 Sen hem, DUSCHA!!!!
och till Micke och Rebecca för lite bubbel!!!

Vi firade Mickes klättring på karriärsstegen=)
 Mat på Babbel....
dålig bild, jag vet...
(tycker fortfarande att det är pinsamt att fota med blixt på allmänna platser=))
 ...sen till Café Viskan för att lyssna på trubadur....
 etc, etc, etc, etc, etc
I alla fall slutade kvällen med NATTABAD!!!
Hör och häpna!!
Jag är alldeles för gammal för sånt här!!

Men den här utomhusjacuzzin som ligger på ett trädäck precis intill en sjö går inte av för hackor!!
(ser nu på bilden att det kanske framstår som att det var ett romantiskt bad för två...så var icke fallet, utan efter fotot fylldes poolen upp med glada människor=))

MYCKET trevlig dag helt enkelt!!

2 kommentarer: