söndag 25 mars 2012

I helgen!!

Det har varit en helt fantastisk helg!!

Solen lyser, himlen är blå
osv...

I fredags var jag förresten och kollade mina leverfläckar!!
(minskar dödsångesten lite)

...och det såg fint ut såklart...
han tyckte kanske till  och med att jag var aningens för nojig (löjlig)

men nu är det gjort och på beställning tog han bort dem jag ville 
(med bra förklaringar varför dom skulle bort såklart!)

Gör det ni med!!!

 Sen blev det after work med kusinElin!!
Jag hade planer på att ta en Ceasarsallad...men det blev en pizza!!
(1-0 till dig Sandra eller??)
men gott var det iaf!!!=)
 På lördagen var jag och kollade en korpen-cup i innebandy...trevligt!!
...och gick också förbi på stan och kollade in den stora modevisningen som visades där!!
Sååååå fint väder med!!

.....och på kvällen kom Jessan hem till mig på lite tacos, tjöt och filmkväll!!
Åh, så trevligt ändå!:)

Idag är det söndag, Oscar ligger fortfarande och sover 
(jobbade i vbg i natt och kom hem sju imorse) 
så han får nog sova en stund till!! 
och jag sitter här och bloggar och äter lite frukost=)

Det värsta med att bo i lägenhet är att man inte kan gå ut och sätta sig hur man vill!!
Sååååå fint väder ute ju....och jag kan bara titta på..
finns ju stadsparken, eller en parkbänk i stan...
...tack, men nej tack!...
JAG VILL HA EN ALTAN!!

Men idag ska vi iaf ut till Ellinor och Oskar!
Får nog åka ut lite tidigare än tänkt och få lite sol en stund i alla fall!

Men nu ska jag nog gå och sätta mig vid symaskinen en stund tror jag allt!!=)
Tjingtjing!!



1 kommentar: