söndag 4 mars 2012

Helgen....

Alltså...

Vet inte riktigt vad jag ska skylla på denna gången....

Finns inte nåt att skylla på egentligen kanske är det en liten sväng av bloggtorka....eller neeeej, för saker att blogga om finns det.....nog mer en släng av olust att sätta mig vid datorn och lägga upp det!

Jag skulle verkligen vilja kunna blogga från mobilen igen....såååå mycket smidigare=)

Menmen alltid vill man ha det man INTE har...

Nu är vi här och nu och så det blir

Brukar fixa till bilderna lite innan jag lägger upp dom, men ICKE denna gång....därav vissa fixade vissa inte (som beccis gjort såklart=))....

Har ju nu haft helg
låååång helg
som gått alldeles för fort!!

I fredags var vi bortbjudna till Gino och Therese på Tapas och spel!
MYCKET trevligt!!=)
 Killarna in Action

 Har ni sett Thereses fina servetter??
Hemmasydda!!
Kanske nytt projekt för mig!!?!!
Copycat som man är=)
Jepp, det var fredagen det..

Lördagen inleddes med en sväng på stan (utan vinst) 
för att sen bege oss på dop
Lilla Frejas stora dag!!=)

 Även brorsan fick uppmärksamhet denna dag, 
framförallt när han sprang fram till altaret under ceremonin och avlägger en välluktande ed=)
(han har blöja!!)

(hade inget bättre kort på oss tjejer tyvärr, för detta är egentligen INTE uppläggningsOK=mongoLinda)
Lördagkväll var drinkkväll inplanerad!
och lite melodifestival=)

Ska man ha drinkkväll ska det va me stil, 
pimpning i allra högsta grad såklart!!=)
Drink 1
 Drink 2
 Drink 3
Drink 4
etc...
 Söndagförmiddag (aningens tung sådan) åkte jag och Ellinor på hopptävling!
Stallkompis Catrine skötte sig alldeles utmärkt=)
 Efter stallet begav vi oss i tjejgänget till Gekås....JA, var där förra helgen med!! Fast denna gången var det inte för min skull vi åkte dit, utan hängde mest med bara för trevlighetens skull=)

Det här med att inte orka blogga innebär också till viss del att dokumentationen inte är fullständig....men vissa saker som att nöden inte har någon lag och byta blöjor på golvet vid badrumsmattorna går inte att missa såklart=)

Hem - Dödstrött - Aningens illamående
(ska inte ens ge er nöjet att läsa om dagens dåliga matintag)
så har fina Oscar gjort god tacos som står framdukat på bordet när jag kom hem!

Å nu ligger jag i soffan, precis kollat färdigt på favvoprogrammet "Så ska det låta" och nu mitt andra favvoprogram "BIIIIIIG BROOOOOOOOOTHER"=) 
I´m Stucked=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar