onsdag 18 april 2012

Dagen idag...

Idag var ridningen framflyttad två timmar
så jag hann hem till det fantastiska programmet 
BYGGLOV

Förövrigt kan jag vara grym på att stretcha hästar nu...
så om nån behöver hjälp....=)

(apropå inredare så såg vi Lulu Carter (äntligen hemma) äta skaldjursplatå
på Clarion Hotel Post i gbg)

Dom dära revbenen jag köpte igår som var sådär fantastiskt billiga
var HUUUUUUR goda som helst!!
smakade ungefär precis som dom man köper i affären!!
Måste dit och köpa en gång till
....och tänk hur goda dom blir om man grillar dom!!=)...

 Å till råga på allt (kan man säga så om positiva saker??) 
så hade ju min nya prenumerationstidning kommit på posten idag=)

Här ska lagas god mat!!=)

 och BUFFÉ
en mycket trevlig tidning!!=)
Jaha....det var väl dagen idag det!!

jo, just det!!
Har ju levererat två par virkade skor med!!
Det gillar jag!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar