fredag 13 april 2012

Jaha, då var det dags igen....

Härliga härliga fredag...

Lite god mat
Lite gott vin
Lite skön underhållning - Let´s Dance
Lite onepiece
Lite godis
Lite soffhäng

Å kvällen är räddad
Jaha, vad har hänt sen sist??

Jag har på allvar funderat på att lägga ner bloggen...
Tid och kärlek till den har liksom inte riktigt infunnit sig som det borde...

Får sen en kommentar från moster far far away
å bestämmer att ändå ge det ett försök!

I alla fall nån gång ibland!=)

Vi har varit på fölsedagskalas hos våran fina Jessica!!
Ni anar inte hur roligt man kan ha det inne på en toalett (5 kvm) med lite alkohol i kroppen=)
Solen gör verkligen sitt för det här fotot=)
Vi har spelat Yatzy
å insett att Oscar verkligen INTE har tur i kärlek
Grrrrrr....
Det värsta är när jag aldrig ger mig och ALLTID ska köra kvitt eller dubbelt!!!
FATTA liksom!!
Vi har haft en väldigt gooooood söndagsmiddag 
(söndag/måndag/söndag/måndag)

Längtar redan till säsongen!!=)
(fast först sommar såklart!!)
Vi har varit och tittat på Elfsborgsmatch
2-0
Heja Elfsborg=)
Jag har pysslat och sytt hjärtan i mängder!!!!

Å virkat skor tills fingrarna börjar blöda
...har några nya fina färger nu....
vet dock inte riktigt vad jag ska göra av alla skor snart...
funderar på om jag ska lägga upp dom på Borås Loppis (facebook)
...men har inte riktigt bestämt mig för om jag vågar....=/
Nån har verkligen velat nå mig
PRATA IN ETT MEDDELANDE VET JA!!!!
(vet fortfarande inte vem det var!!!!!)

Ätit sjukt nyttig mat!!!



Hamnade på djävulens siffra...
....men efter att hela familjen (typ) tycker att vatten är tjockare än blod och 
gått bakom min rygg åkte jag visst på storstryk....
kommer aldrig släppa detta!!!
.....funderar starkt på en KVITT ELLER DUBBELT här....

Ja, lite andra saker kan väl också hänt, 
men känns tråkigt att dra upp gammalt groll här just nu.... 
men älskade Wallmans salonger ska minsann få ett eget inlägg=) 
och nog lite om påsken med tror jag!

Hoppas ni mår bra alla där ute och haft en alldeles fantastisk påsk!!

För det har jag haft!!=)


1 kommentar:

  1. Tack Linda, det var skönt att höra ifrån dig igen. Ses vi på fredag?

    SvaraRadera