tisdag 25 maj 2010

Gästbloggning tiiep:ppPPPppPP

ChaCha Bloggen, Hej alla mina bloggläsare. Antebooii här!

Tänkte gästblogga lite så min söta gulliga fina (det finns inte ord för henne) syster lär sig blogga bättre. Japp var ska ja typ börja dåe? Jag kan ju börja med att säga att jag i dag varit ledig vilket var otroligt skönt. verkligen skönt att komma bort från allting å bara fokusera sig på kudden tieep.

Efter jag haft jätte mys med min kudde tog jag min populära longboard ner till tempo (viskafors b-affär) med min jätte söta granne. Mys Mys va det!

Jag kan ju säga att Magnum Classic håller iår igen... Mmmm så super duper god. När jag kom hem var jag heelt slut. Asså sommaren 2010, sorry men jag hann inte klart.

Till sist vill jag bara säga att jag e så helt slut på alla :PPpppppPPPppp grupper på Facebook. Dom bara förstör.

Glöm inte andas /Antebooii

1 kommentar: