söndag 23 maj 2010

Lördagen....

Kändes fantastiskt att gå och jobba 06.45 en lördagmorgon!!... gick faktiskt ganska bra, kul när man inte gör det för ofta....ända tills man fick lov att stå där inne fullt påklädd med arbetskläderna och man såg folk gå ute i linne och svettas.....tacka vet jag AC på hotellet....men hade hellre varit ute i det fina vädret.... 15.00 satte jag mig i bilen och rallycalle körde hem...väl hemma har ju givetvis hela himlen molnat igen...suck...jag som ville ha SOOOOOL!

Efter lite återhämtning vid TVn kom den dock och jag hann njuta lite innan den försvann från altanen=)


Sen åkte vi hem till Elin och Johan för att umgås med lite grill=)

Korv är underskattat att grilla....gottttt!

ser ni rynkorna!!! BILDBEVIS!!!

hemma hos=)....superfint!

Myyys!

Fina Elin och Johan!!

Warro och Becca och lite annat löst folk va där=) haha...

Väldigt trevlig kväll....skulle dock behöva en bättre kvällskamera=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar