måndag 3 maj 2010

jodå, jag lever....

Namn: Linda

Ålder: 26 och ett halvt....och fyra månader.... men hade hellre varit 23...

Civilstatus: Singel...just nu - väldigt ensam singel...

Boende:
inneboende....kan även kalla mig hemlös.... men snart så....=)....

Humör: Oftast glad....numera en schizofrenetisk form av 'glad & lycklig' VS 'lipig & förkrossad' (men just nu mest nattetid som väl är)...

Motto: "Det blir inte bättre än man gör sig".... tydligen är det visst så.... men kommer så småningom leva efter "Fyll inte bara livet med dagar, fyll dagarna med liv"

Uppskattar mest: Vänner och familj.... vissa sviker aldrig....

Saknar: mitt liv...

Ångrar mest: Äsch, vad ska man ångra....att jag inte är snyggare kanske...

Något jag tar med mig: Att alltid vara tacksam och uppskatta det man har istället för att se efter det man inte har....

Det sämsta: Har åldrats i en faslig takt senaste månaden...rynkor welcome.....NOT...

Det bästa: Mina ögon har fått en fantastisk rengöringskur.... mitt fett har minskat (dock alldeles för lite)....tja, det va väl kanske det då....

Undrar: Varför allt aldrig kan klaffa samtidigt....

Ny upptäckt: Man har många fler goa vänner än vad man tror... Love u all....

Längtar efter: Att slippa vara beroende av andra...

Rädd för: Att bli av med jobbet...håller tio fingrar och tio år....

Bästa smstipset: Tänk på att skratta mycket när du är glad och gråta mycket när du är ledsen. Man måste inte vara "stark".

Slutkläm: 'Life´s a bitch'....men så får jag inte säga för Anton, så säger istället... 'Det som inte dödar det härdar'....eller vad heter det....

VÄLKOMMEN TILL MITT NYA LIV!!!

5 kommentarer:

  1. en VÄLDIGT bra start:) /Ellinor

    SvaraRadera
  2. tycker vi med! :) Puss arvid och mamma :)du är mycket omtyckt!

    SvaraRadera
  3. det kommer gå galant ska du se Linda!

    SvaraRadera
  4. Glad att du har börjat blogga igen :)

    Kicki

    SvaraRadera
  5. du är grym linda, glöm inte det! och en jättefin och bra vän! och jävligt snyyyggg!! synd att vi inte träffas oftare! pussokram tirrie

    SvaraRadera