måndag 31 maj 2010

Mors dag!

Mors dag började jag med att fira med en rejäl sovmorgon för att sen åka hem till mammaLina och fira med lite fika=)....

Arvid har fått en såndär hängsele som sitter i dörrkarmen....den tyckte han va fantastisk kul och det var inte lätt att få ett bra kort då de små benen sprattlade för fullt...=)

Härliga drömmar....

Sen va det dags att åka hem och fira farmor.... Det gjorde vi med ännu lite mer fika.... Fika är gott=)

Söta kusinerna....som inte heller är så lätta att fånga på bild....

När de skulle åka hem så hade mitt gudbarn Agnes (till vänster) VÄLDIGT många dockor i bilen. Min mamma berättade då att när jag var liten så hade jag också alltid massa dockor med mig när jag åkte bil...Agnes sa då att "Ja, men hon är ju min gudmor, så jag har ju ärvt det av henne".....Sötnos....

Sen åkte vi hem för lite grill med familjen...(ja, för de som inte tyckte att det var viktigare att spela streethockey........)

En liten blomma.....jo, det ska komma fina vita rosor på den....lotter och en hållare för att förgylla BiB-användandet=) va Morsdagspresenten från mig.....

Fina Mamma!!!

1 kommentar: