lördag 12 maj 2012

Ibland så....

 Måndag: 1 timmes promenad
Tisdag: 1 km simning
Onsdag: Ridning

Det ni...
och veckan är inte ens slut än!!

Onsdagar är min "veckansbästadag"
sååååå roligt att rida
igår hade vi hoppning med Malin
sååååå kul!!!!

 Ramnasjön

Jag gillar när man får poliseskort på sin promme!!=)

Elfsborg - IFK Göteborg 1-0

Man kan ju tyckas att man verkar duktig
3 dagars rörelseaktivitet rakt av!

Meeeeeeeeen....

Vi testade ett nytt recept på en nougattryffel
...å den var så jäkla goooood!!
smaka precis som den här nötkrämen man åt när man var liten!!=)

jo, jag frös in det mesta...
dom fina bitarna...
....men kanterna...
ligger kvar i kylskåpet
fast inte så länge till
dom är ju minst lika goooooda!!!
Det är tur att jag varit hurtig och tränat denna veckan säger jag bara!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar