torsdag 10 maj 2012

Torsdag och lets dance!

Det är vardagslyx!!=)

Efter jobbet fixade jag ALLENA lite kvällsmat!!
....såååå gott!!=)

Sen blev det Let's Dance
ett underhållande program faktiskt!!
(gillar att det går lite bra program på en torsdag!!)

Med tända ljus i hela lägenheten...

Samtidigt som jag virkade färdig ett par till skor som ska levereras imorrn!!=)

och tänker på den fantastiska helgen jag har framför mig!!

HURRA

och

Detta hära regnet!!

Jag gillart!!=)

Visst är det väl mysigt när man hör regnsmattret ute och allt blir sådär grått och mysigt!!

och man får ha GUMMISTÖVLAR
(favoritskon!!)
...och tänk;
EFTER REGN KOMMER SOLSKEN=)
och allt kommer ha slagit ut och vara grönt och fint!!

(är det normalt att automatiskt skriva SLÅTT istället för slagit??)

3 kommentarer:

  1. Vad det är härligt med positiva människor:) kramis

    SvaraRadera
  2. mmm ser gott ut, vad har du lagat?

    jag gillar regnet men inte när man är tvingad att jobba utomhus i tre timmar och regnet inte stannat upp i en sekund. ha det så gött i vbg

    /ellinor

    SvaraRadera
  3. haha... nej, utomhus i flera timmar kanske inte är så härligt....men en stund!!
    Klicka på länken, så kommer du till receptet Ellinor!! (ordet kycklingtortilla)

    Det finns fullt med andra saker att vara negativ över, onödigt att vara över härliga småsaker (regn=))

    SvaraRadera