söndag 13 maj 2012

Jaha, vad har hänt mer?


Jag gillar när folk vill umgås med mig bara för att jag ska få nåt att blogga om!!
Hahaha....

Kvällsmat med Elinkusin!

Storfavoriten skaldjur
 ...med diverse tillbehör...

 ....å lite filmmys på det...
beordrad att ta UTAN blixt...
Jessan har här även tillkommit kvällen till ära=)

 Vi har varit på lager 157
Koftan blev ett av inköpena!
Enkel men ändå lite annorlunda!=)
 meeeen
det jag ska komma till är att 
ODD MOLLY
säljer ut massa provplagg
(ett helt rum)
där!
Så är ni ODD MOLLY-fans
ÅK DIT!
 Klassiker!
 Det har också blivit ett varv med Ellinor på stan med den klassiska shoppinglunchen på Thai!!
Gott, men dåligt med shopping den dagen=)


Förresten har jag blivit bjuden på dejt på Thai på kvällstid snart!
Det är inte ofta man äter där "på riktigt"
Ska bli spännande=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar