fredag 25 maj 2012

Kristi-flygare!

Oj, vilken helg!
Å lång var den också!
Alltså inte alltför lång, utan alldeles lagom lång...
lång så att man hinner njuta lite och känna att man är ledig!
Skönt!

Det hela började i onsdags kväll!
Kände mig aningens hängig på jobbet och med en hals skavande som jag vet inte vad!
Äsch, tänkte jag med långhelg på ingång...
Åkte på ridning, älskade ridning!
(ovanligt trött efteråt)
och kom hem med 39 graders feber!
Yaaaaaaay!
NOT

Men jag har ett hett tips
IGNORERA

funkade för mig!

2 Alvedon
och bums i sängen

På torsdagen åkte vi till Varberg
Oscar åkte på personalmöte och jag tog en powernap på två timmar
sen 2 alvedon och vi var laddade för kvällen när
Gino och Therese kom ner för en trevlig kväll=)
God grillmat

 Förtält...

 Kortspel
Chicago - Mycket trevligt spel faktiskt!

 Inte ofta man kan sitta och prata till 03.30 bara sådär och tiden bara flyger iväg!!
Verkligen trevligt!

På fredagen åkte vi in för lite frukost och sen gick jag iväg på en spabehandling (om det nu inte kallas tortyr!!) KOPPNING hette det!
Skulle tydligen vara bra för det mesta...mot celluliter och för att få bort slaggprodukter och öka cirkulationen och hjälper även till vid viktminskning.... 
som en slags massage som gjorde sviiiiinont!

 Det var den här lilla grejen som pinade mig i en timma!!

Åkte också på att köpa lite produkter 
(lyckas aldrig gå därifrån utan nåt nytt!!)
Så nu förstår ni!!
En cellulitborste och en peeling som tydligen ska vara mot detta!
Visste ni att man kan få bort celluliter så gott som fullt ut!!
Sjukt bra!

Jag har också spenderat lite tid i den härliga solen
(dock var den framme alldeles för lite)

 ...kollat färdigt på serien Sons of Anarchy!
Säsong 5...skyyyyyynda!!!!

 och så hade jag och småkusinerna en heldag!
Vi diskade,
bäddade rent,
gick lite på stan och kollade på Coaster Culture...
...hur häftiga grejer som helst..

...och drack Cola på Oscars lyxrestaurang=)

...och spela in musikvideor...

 och avslutade dagen med filmkväll
Kung Fu Panda 2

Vilken dag!
Puh =)
meeeen

"Vi är nog dom som haft roligast i världen idag"
Är nog det bästa betyget som man kan få, så jag är nöjd=)

Oj, vilken helg!

Avslutade helgen med att åka och hämta pepparkakor på Landvetter som varit i Turkiet en vecka!

....åååååh, vad jag vill till varmare breddgrader!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar