måndag 28 mars 2011

Fantastiska helg, fantastiska Stockholm!!!

Det känns som att jag blivit botad.... !!!

Vi bodde på Rica, Hötorget... Det va det fräschaste hotellrummet jag någonsin bott på tror jag...

Behövde inte ens använda plastglasen jag hade med:):) (jag vet, jag har problem:))



MEN, det finns fortfarande några småsaker som inte går att ta bort....

1. Sängen.... Sover ALLTID på rygg för att slippa andas in alla basilusker som finns i kudden TROTS nytvättat örngott!!

2. Toalettpappret.... Drar alltid bort två varv av pappret, man vet ju aldrig vad den har varit med om....(oavsett vart jag är nånstans)



3. Fjärrkontrollen.....HUA!!!!!.... Vet ni hur snuskig en fjärrkontroll på ett hotellrum är egentligen???? =SPRITNING!!


Om ni tycker jag är konstig nu, då skulle ni veta hur illa det va innan:)

MEN den fantastiska frukostbuffén väger ju upp allt!!!! GOOOOOTT!!!


....och körslaget va ju där med:)



1 kommentar:

  1. Verkligen fräscht hotell.... Det bästa med hotellvisiten var nog ändå den UNDERBARA tvålen vid märket FRANKA...bästa ever :) kommer nog bild på den snart hoppas jag...vi köpte med oss en lotion av samma doft och märke..och ett ljus... bra priser med... Mkt bra läge på hotellet,frukosten var sådär tyckte jag,inget wow som dom ville få det att låta via hemsidan att kocklandslaget har satt ihop menyn...nja nja va...
    Du har blivit MYCKET duktigare linda vid dina hotellvisit... :) MEN nu vet jag varför det går åt jå mkt toapapper hemma,hon gnäller på att det är jag som gör slut på mkt men här får vi beviset att hon tar bort flera varv varje gång innan....PÅKOMMEN ....hahahahaha

    SvaraRadera