fredag 25 mars 2011

Grrrr.....

Var in på maxi för lite proviantpåfyllning....

..... Väl färdighandlad ställde jag mig där vid tipset för att lösa in en trisslottsvinst....

....LÅÅÅÅÅÅNG KÖ.... vilket inte var uppskattat just för tillfället....

Finally min tur.... jag lämnar fram lotten i hopp om att få byta till två nya....
- Legitimation?!
- Eh...åh den ligger i bilen....(=ser jag ut att vara 17??)
- Då går det tyvärr inte...
Jag tycker jag är smart och ropar på Oscar som kan visa sitt leg..
- Nej, det går inte, han får inte köpa ut lotter åt dig, NÄSTA!!!

Alternativ 1: Ta en ny nummerlapp åt Oscar och vänta ytterligare en kvart..

Alternativ 2: Gå direkt till bilen utan att passera gå, bli lönnsur och tänka våra elakaste tankar om den stackars tjejen som bara gör sitt jobb....

Det blev alternativ 2
TACK Å HEJ!


Plötsligt händer det!!

2 kommentarer:

  1. plötsligt händer det...kramis //Ella

    SvaraRadera
  2. Riktigt nonchalant av tjejen i kassan...Du får ta det positivt att hon tyckte att du såg ut som 17 :)

    SvaraRadera