torsdag 10 mars 2011

Naiv, blåögd, sjukt dålig självkännedom

... Kalla mig vad ni vill....

Men nu är det så här att det här med

M.A.R.S = viktminskningsmånad

Gick åt skogen!!!

Det började bra.... De tre första dagarna gick som en smäck och jag måste faktiskt medge att på den fjärde dagen märktes det stor skillnad... Kroppen hade liksom smäckat till sig och blivit fastare i hullet:):)... På bara fyra dagar!!!!

Det var sen nånting hände... :) Ehhhh...värsta föreläsningen om hur farlig LCHF är som diet bla bla bla... Dagen efter står samma grej på löpsedlarna etc å sugen som man var på allt man inte fick äta var jag inte så svårövertalad:)

Vilket jag firade med en semla på semledagen:)


MEN har ändå varit väldigt duktig....

Idag blev det dock fika på Viskan....


.... Jag åt inte sallad direkt...:)

Jaja, jag gillar nog mat för mycket helt enkelt... Bara att gilla läget I guess:)

Nytt försök, nya möjligheter.... Nån annan gång:)

2 kommentarer:

  1. du vet vad jag tycker, men man måste ha bestämt sig och det har inte du gjort än =) /ellinor

    SvaraRadera
  2. ....kan mycket väl varit så=)=)....

    SvaraRadera