söndag 30 oktober 2011

Dagens plan

Ser ut som följer 
(hoppas jag.... iaf enligt planen)

äta frukost 
(det som finns kvar i vårt ekande kylskåp, typ ägg och knäckebröd....men knäckebröd är underskattat!!)

Tvätta bilen.....suck.....

Byta däck på bilen .....suck....
(är vi ute för tidigt?? fast verkar ju på yr.no som att temperaturen inte kommer sjunka i veckan.....oki, får nog se hur vi gör)

PLOCKA MOSSA....... 
(mossa är ALLTID bra att ha!! tycker Linda, tycker förmodligen inte Oscar=)...)

Handla 
(ett måste!!)

Lights in Alingsås 
(funderar lite på det....verkar ju faktiskt vara en ganska ordentlig stämningshöjare...och är sista kvällen ikväll som ljusen lyser....en funderare helt enkelt)

och dagens meny är nog CHEVRÉ är ju bara såååå gott, fläskfilé och ris 
(vitlökssås och lingonsylt!! YUMMIE!!)

En bra film....kan ju hända att det sätts på också....

Sen är ju sista dagen man får äta godis också, så lite sånt måste jag ju trycka i mig!!
(alltså sista dagen = mån, tis, ons, tor GODISFRITT......jobbigt va...haha...)

Lights in Alingsås 


Kanske mitt nyaste pysselprojekt...
Tänk; Den här stålgrejen som jag hittade i en död blomma, lite mossa och lite ståltråd... 
Den som lever får se!!!

4 kommentarer:

  1. Får det plats ett litet rött äpple i ståltrådsgrejen så skulle det vara fint. blev planerna som du tänkt? har ju ösregnat HELA dagen. inga däck för mig, får bli nästa helg istället /ellinor (alingsås var jättefint, men ska nog helst vara klar himmel).

    SvaraRadera
  2. hmm...hur tänker du med äpplet?? alla förslag är välkomna!!=) tyvärr blev det ingen mossplockning, istället blev det biltvätt och däckbyte i ösregn, med vissa komplikationer vilket gjorde att det tog 3 timmar istället för en och en halv....=) och efter att varit dyngsur en gång var alingsås inget alternativ=) så nu blir det istället godis och film!!!=) kram

    SvaraRadera
  3. mossa längst ner upp till cirkeln som går runt om och sen ett äpple på där. får det plats?

    SvaraRadera
  4. Kan tilläggas att OSCAR inte var med på nåt alls som linda skrev förutom att äta godis som jag är bra på och kolla film....Menyn ändrades i sista stund för att Jessica " läppen " Thorell var middagsgäst :)

    SvaraRadera