söndag 30 oktober 2011

Lördagen....

Efter en skön lång lördagsmorgon hemma, så mötte vi upp Ellinor och Oskar på stan. Gick lite i affärer (blev dock ingen shopping för min del...) och sen avslutade vi med en sen lunch på thai....
 Kvällen spenderades hemma hos Lina och Martin...
Gooood kebabpizza....
 och trevligt sällskap.... jo, dom är trevligare än vad dom ser ut=)
 framför "Så mycket bättre"...
Alltid svårt med det första avsnittet, men jag tror nog allt att programmet kommer bli en favorit precis som föregående år.!!=)
 Med andra ord
är ett väldigt underhållande spel och måste bara nämna att jag och Rebecca vann överlägset första varvet!!
Det är ju väldigt synd att jag (tydligen) råka hålla för mikrofonen när jag spela in det här....men så här kul va det faktiskt!!!=)

Verkar som att det är babyboom i gänget...
 två äkta och två falska....nähä...
men måste faktiskt inse att jag har en skrämmande likt gravidmage....hua...
måste också berätta att jag och oscar har startat en viktminskningstävling igen....jag har ju bara förlorat de två tidigare...
 kan också berätta att efter att man tryckt ut sin mage (det är en konst att kunna göra) en längre stund, så får man ont i magen!!

Våra fina två hjärtan!!!

1 kommentar:

  1. Hahahahaha, bilden på alla fyra är ett skämt! Hahahaha!

    SvaraRadera