måndag 31 oktober 2011

Neulash

Har ni hört talas om detta magiska medel??

Det är alltså ett medel som man lägger på som eyeliner varje kväll i en månad och ögonfransarna ska tydligen växa något oerhört, både på volym och längd!! (och ska också ge en böjning på fransarna)

OCH det funkar!!
(är dock en dålig före och efter bild här nedanför, men var den enda jag vågade "låna", klicka på den så kommer du till Neulash.se)


Låter ju fantastiskt eller hur??

MEEEEEN...

Den är dyr....över tusenlappen kostar den...

Är det värt det ????




5 kommentarer:

  1. En detalj bara: Den får inte ögonfransarna att växa mer, den får "gamla" ögonfransar att sitta kvar längre medan de nya växer ut.

    SvaraRadera
  2. oki, har du testat den?? är det värt det??

    SvaraRadera
  3. Nej, jag har inte testat men av de jag känner som har testat den har ingen klagat. Vet inte om det var just det märket de använde dock... Värt över 1000 kr? Nja, jag vet inte. Jag hade inte betalat det, men å andra sidan köper jag som återförsäljare billigare så jag kanske kostar på mig det rätt vad det är. Vi får se. :)

    SvaraRadera
  4. hmm....får nog bli ett köp ändå kanske....=)....vad jobbar du med nu då??

    SvaraRadera
  5. Kostrådgivare, hälsocoach, taktil massör, hudvård- och spaterapeut. :)

    SvaraRadera