fredag 28 oktober 2011

I-landsproblem.....

= ÅNGEST...

Idag kommer ju den nya Iphone 4S ut i handeln....

Den svåra frågan är ju då....

SKA MAN UPPGRADERA SIG ELLER EJ??

Till saken hör att:
  1. Kameran är bättre....och jag tar ju faktiskt en hel del kort...
  2. Hur mycket bättre kan en mobilkamera bli än den på Iphone 4??
  3. Den är allmänt snabbare och lite bättre...
  4. Vit är ju väldigt fint...(har svart nu)
  5. Man kan prata med den, SIRI, heter hon....dock pratar hon bara engelska än...
  6. Mitt abonnemang har gått ut och jag får hämta ut en ny telefon om jag förlänger...
  7. Det verkar som (enligt killen i affären) att jag får ut den nya helt utan extra kostnader...= GRATIS
  8. På telefonen jag har nu betalar jag för internet, hämtar jag ut en ny ingår det....(=tjänar på affären=))
  9. Jag kan faktiskt sälja min gamla telefon för kanske 3000 om jag har tur!!

ELLER
borde jag vara nöjd med min faktiskt bara ett år gamla Iphone 4 och istället vänta in Iphone 5 som kanske kommer i sommar eller nåt.....=)

I-landsproblem på HÖG nivå!!!

Läs och KOMMENTERA!!!!!




 har lånat texten från nedanstående adress!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar