söndag 16 oktober 2011

Fredagen...

Tänkte jag skulle presentera hela helgen på en och samma gång, men blev ett ganska långt inlägg, så får ta en dag i taget!!=)

Fredagskvällen blev hemmakväll med ostbricka och film.... 
(måste ju få berätta att så här var bordet dukat när Oscar kom hem från jobbet på kvällen....
JAG KAN OCKSÅ!!!)
....och ja, ni ser rätt.....
....har ju såklart provat julmusten!!
...har som vanligt vid denna tiden ett sjukligt sug efter julen....
om det inte hade varit för att jag verkat konstig, 
så hade jag nog julpyntat redan nu!!!=)
 ...testade lite nytt godis också.....
....kanske kan vara den godaste lakritsen ( i geléform) jag ätit..... try it...
 ...och den här....marabous nya LOOP....smakar typ som dumleklubborna.....svårt att förklara...Väldigt god!!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar