lördag 31 december 2011

Ett tips till nästa år!!

Köp INTE bingolotter till uppesittarkvällen samma dag....

KÖÖÖÖÖÖÖ...

om ni tittar noga

nr 348

 ...om ni tittar noga på min lilla lapp...

nr 392

Vem är stressad??????

Ska jag vara helt ärlig med er; 
så har nog denna julen varit den jul då jag varit som mest stressad och oförberedd 
(fast egentligen inte)....
nu tror jag snart att jag vet hur det känns att få 
magsår, stressmage och till och med kanske att gå in i väggen..... 
MY GOOOOOOOD..... 
puh.... 
Ångest och depression i ett..... 
Att ha sjukligt kontrollbehov är inte alltid en god egenskap!! 
(är det nånsin det??)

Men oavsett så kom julen UTAN nåt större missöde (tror jag)...
å verkar nog som de flesta blev glada över sin klappar 
(det är nog en av de saker jag stressar upp mig för mest.....)

sååååå summa summarum så har jag väl ända haft en alldeles fantastisk jul....

meeeen.....

jag längtar redan till nästa jul!!=)

OCH DÅ...

ska jag redan i början av oktober skriva en lista typ såhär...

23 dec - uppesittarkväll
22 dec - dricka glögg och spela spelkväll och bara mysa...
21 dec - slå in de allra sista julklapparna
xx dec - göra julgodis
xx dec - baka pepparkakshus
xx dec -  göra hemmagjord glögg
xx dec - (typ i början) KÖPA DE SISTA JULKLAPPARNA

etc....

ja, ni förstår...

ordning och reda - pengar på fredag!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar