tisdag 20 december 2011

Lördagen...

...var precis som mormor vill att alla mina helger ska vara...
(en dag i veckan ska man ha fötterna högt!!)

BARA vara....

men jag gillar det inte alls...

Jag sov länge (10 typ)...
...kollade på en film i sängen...
....virkade lite.....
....kollade på en film till...
...åt lite rester...
....slog in lite julklappar...
...åkte och handla lite mat....
...kolla på en film till....


....men det bara kryper i hela kroppen på mig....

....dagen tar ALDRIG SLUT.....

jag får panik...!!!!!!!

Jag hatar att ha oplanerade dagar!!!

jag får typ ÅNGEST eller nåt....

....men nu hade jag det i alla fall!!...

Söndagen blev i alla fall mer fart i!!=)

Måste tipsa om en av filmerna jag såg....
Ganska bra film faktiskt...

Sevärd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar