tisdag 27 december 2011

Julafton 00.00-11.00

Man kan aldrig bli för gammal för att ligga i mammas knä...
även om han här försöker förcoola bilden genom att göra peacetecknet...

...så va det ju det här med att sova framför granen....

EN GÅNG I TIDEN- 
var vi bara fem barn och fick lite fint plats....

MEN NU...
var vi fem barn (+4) =9

NO HARD FEELINGS...=)
(jo, det var JAG som var FEMTE hjulet!!)

(tills vissa nån fick kalla fötter=)...
kan förstå att man tycker att det är pirrigt att sova framför granen...
DET ÄR DET JUH=) 
TÄNK om man får se tomten mitt i natten!!)

Finns det hjärterum finns det stjärterum!!
Bara mysigt, om än lite trångt...=)

Observera sängen under bordet!!


I år försökte vi lägga oss i tid (iaf tidigare än föregående år)
...men jag tror inte att filmen vi såg började förrän 00 ändå....
sent för en pansionist som mig!!
(ville skriva panchis....ni fattar?? men huuuur stavas det??)

08.00 dök tomten upp
Sandra blev besviken över att han inte kom ner genom skorstenen!! (Sorry Sandra=))

Vet inte riktigt om jag tycker om det här med respektive på julafton....FRAMFÖRALLT INTE när de får FLER julklappar än vad jag får!!=) 

Skoja bara Anna!!=)

Kolla på min hög då.....
shiiiit vad jag varit snäll...
.och då var det ändå inte alla....
och bara julklappsöppning 1/3 denna fantastiska dag=)

Köper man många julklappar, får man många julklappar!!=)

Har jag sagt att jag ääääälskar julklappar!!!=)
Piff och puff var i alla fall nöjda med sin nya klädsel....
Ni är cooola ni...

Tomten!!!

Det här med posing får vi nog ta i ett eget inlägg..... 
...om jag vågar!!=)

2 kommentarer:

  1. ja må säga att du har väldigt fina och underhållande inlägg de senaste dussinet, tack för det!//mkt nöjd lillebror

    SvaraRadera
  2. TACK!!!

    Vet inte riktigt om du driver med mig eller inte....men tar det för att du talar från hjärtat!!=) och så undrar jag om du vet vad ett dussin är eller om du menar dygnet??!!....haha....=)

    SvaraRadera