torsdag 29 december 2011

Julafton 11.00-16.00

Firade hos farmor...

Under fyra timmar hinner man både fika 2 GÅNGER och äta ett julbord...
jodå, mätt blir man!!

I väntan på tomten....=)

 Kan ha haft årets mest sötaste tomtenissar som delade ut paket!!=)
...om än lite förvirrad..=)
(hade det inte varit för att den här lilla tomtenissen kunde läsa, 
så hade jag berättat en JÄTTEsöt liten historia här för er)
Linus kan ju i alla fall fått den bästa julklappen av dom alla

Linus och Karl *Hjärta*
 Tjejerna spelade nåt dansspel på Wii i pauserna=)....
grymma var dom=)

 ....årets julbord....

har jag sagt att jag äääääälskar farmors dopp i grytan...
Försökte be om receptet....men nä, hon borde INTE skriva en receptbok i alla fall....

"Äsch, det är inte svårt alls, du tar bara kokevattnet av skinkan och av köttet (vilket kött?) och sen är det färdigt....Vadå är det inget mer....jo, jag brukar ju koka med lite morötter å xx å xx å xx å krydda lite med xx.....hur mycket tar du då?... det är inte så noga, lite av vad jag har hemma.... jo, tjena"

 Avslutning hos farmor med Kalle Anka på tjockTV!
Precis som det ska va!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar