lördag 18 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Är det överreklamerat eller inte?!

Ica-Maxi hade verkligen skyltat vill jag lova.

Vi firade med mat!!
JAG bjöd på mat på självaste alla hjärtans dagen!
(särskrivning med mening!)

Vad annars?
LCHF-inspirerat såklart!

 Chevré!!
I våra fina Brukaformar=)
...Det var väl här Lchf dog lite...
....vet inte riktigt hur nyttig den här frityrsmeten är...
(jo, jag vet precis hur onyttig den är!!)
men äsch...
inget bröd eller potatis i alla fall!=)
 Gott va det!!

 Åh, så var det det här med den lilla feedern här hemma!!
Vi har verkligen kommit överens om att jag ska få sköta ALL mat i två veckor!!
NYTTIG MAT!!

Men vad händer??

-Jag har köpt en liten överraskning!!=)
-Neeeeej.....
-Jo, men det är ju alla hjärtans dag och så....
-Suck.....

Otacksam? JAAAAAA!!


 -Dom är ju så småååå....

Vad göra?

1. Dissa hela grejen, vara JÄTTEOTACKSAM och slänga den??
2. Ta några tuggor, le och säga att den var jättegod!


 Alternativ 2 blev det....
Problemet var bara att Oscar vägrade att slänga en typ orörd allahjärtansdagsbakelse....
så han åt upp båda!!!!!!!
Det underlättar inte direkt för mig att visa att min diet verkligen minskar på kilona!

Anna Skipper är INTE nöjd!!
Men tanken va ju gooood=)

2 kommentarer: