tisdag 14 februari 2012

Trakasserare....

Mitt allra värstaste i hela mitt liv

är att gå till
TANDLÄKAREN!!

Jag hatar dom
(ta det inte personligt)

Nog för att jag redan en månad innan börjar tänka på det kommande besöket konstant!
(ont i magen)

En vecka innan börjar sömnen påverkas negativt
(mardrömmar)

Inte nog med det...

...då ska dom trycka upp besöket i ens ansikte genom att skicka SMS några dagar innan besöket!!
(Ångest!!)

Dagen innan besöket skickar dom ännu ett SMS om att inte "glömma" av besöket...
(andningssvårigheter)

För att sedan samma dag som besöket...
(jag har här gått upp alldeles för tidigt (knappt sovit) och slitit bort all emalj genom tandborstning, noggrant packat tandborste och för tionde gången övertalat mig själv att jag INTE är sjuk!!!)

.....så ringer receptionisten och berättar lite snällt att tandläkarpersonalen är sjuk!!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!!

Det värsta nu är ångesten att behöva (jo, det måste jag) ringa och boka en ny tid och upprepa samma procedur en gång till!!

Kanske dags att börja använda den där tandtråden nu då!!

...fast tycker ändå att det här med SMS egentligen är en bra idé...
....vill bara inte erkänna det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar