måndag 6 februari 2012

H.O.C.K.E.Y - HOCKEY!!=)

Jag älskar att vintern äntligen har kommit!!

Man måste ju då såklart passa på att göra lite vintergrejer...

...som att åka skridskor...=)

FÖRRA SÖNDAGEN
(jag vet, jag är efter)

Lugnet före stormen
(här hade ändå fler än hälften tagit sina saker och åkt ner till isen..=))


 VILKEN MATCH!!=)
 Jodå....jag gjorde mål

OCH

fintade förbi två försvarare...
JEPP, ni hörde rätt!!
FINTADE förbi två försvarare=)
 Tänk vad mycket roligare och finare bilder det hade funnits om jag hade haft en alldeles egen paparazzi...det är inte lätt att spela hockey så att svetten rinner, samtidigt som man ska försöka dokumentera!!=)

 Sen hem för lite tacos!!
Välförtjänt Tacos=)
Finns det hjärterum, finns det stjärterum=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar