fredag 19 mars 2010

4 dagar sen....

Det går inte så bra längre... har inte tappat suget...hittar bara inte riktigt tiden att uppdatera med värdelöst vetande....är ju inte riktigt mellan två jobb längre....utan snarare i ett och lite till....

Men som tur är händer det inte så mkt i mitt liv...
Senaste dagarnas update:

Var hemma och åt kvällsmat hos söta Jenny i hennes (lånade) stora lyxvåning=)


Provsmakat nya Ballerina. Resultat= Originalet är alltid bäst!
Men för er chokladälskare kan den nog vara nåt att ha!


Virkat färdigt mössa nr 2 vars ägare numera är Ella.... visst blir dom gulliga med varsin (nästan) likadana mössor i Åre i veckan=)


Funderar nu starkt på nummer 3.... kanske en helt gräddvit är vad som gäller nu...

3 kommentarer:

  1. OK, antingen så missade jag att skicka iväg min kommentar igår eller så valde du att inte visa den, men jag gör ett nytt försök. NÅGON fyller år den 2 april och hon önskar sig en sådan mössa. puss puss

    SvaraRadera
  2. hmm...måste försvunnit.=)..men du gör det ganska lätt för mig.....färgönskning????

    SvaraRadera
  3. båda har varit fina, så jag överlämnar det till dig, du vet ju vilken färg jag har på vinterjackan och jag ska ha den nästa år oxå:)

    SvaraRadera