söndag 7 mars 2010

Lördag på Gekås...

Boris nya och smarta påhitt.....att döpa vagnarna...hur smart som helst!!



Trots att vårsolen strålar och det sköna vädret ute...så var det fler än oss som hittade till Gekås denna dag.... Även VI!!! Det är helt fantastiskt att åka till Ullared och bara handla saker som man egentligen inte behöver....JAG ÄLSKAR DET!!!=)...

Några av dagens fynd:

Ännu ett ord till min vita vägg...LYCKA....29kr

Tyckte att sommaren närmade sig snabbt och hittade några fina bikinis....59kr/del..

Till alla mina pysselsaker....=)....29kr...

Påsk är en högtid som icke är att förglömma.... hittade några söta kycklingar som var supersöta!!!

Vardagarna går i det osminkandes tecken....så lite permanent färg på fransarna vore trevligt!!!

+ MYCKET annat=)

2 kommentarer:

  1. Haha..."min vita vägg" säger linda :) Undar vilken vägg som jag skall göra till MIN vägg här hemma :)

    SvaraRadera