måndag 20 december 2010

Götelaborg....

Helgens tripp till Göteborg var helt fantastisk....

Började med shopping.....julklappar var fokus såklart.... men blir inte så billigt när man har mottot: En julklapp till Simon, en julklapp till mig....En julklapp till Linus, en julklapp till mig....etc.... men OJ vad mycket fint JAG fick med mig hem.....jodå, även några fina julklappar blev det!!=)

Jul på Liseberg såklart....
haha..... hur kul är det inte när Liseberg får börja köra högertrafik pga tät folkmassa=)
....vackert....



....spela, spela och spela.....om man ändå kunde vinna.....
jodå, jag vann!!!=)...... Den dära lilla TWISTpåsen där nere i vänster hörne..... 2kg mjölkchoklad, 2kg kexchoklad och 2kg dumle....nejdå, jag är såååå glad för de andras skull=)=)

....jag står fortfarande fast vid att det allra bästa med att sova på hotell är FRUKOSTEN!!! Fantastiskt är vad det är!!=)
Efter en till sväng shopping och ca 10 julklappsinköp senare, åkte vi en sväng förbi IKEA för att köpa lite viktiga (tss..) saker=)

IKEAs köttbullar lockar alltid......men denna gången var det ett härligt julbord som mättade våra magar!!!




Helgen i Göteborg får 5/5 toasts!!!

1 kommentar: