torsdag 12 januari 2012

En vanlig tisdag!!

Slutade tidigt

Trött som en tok

Powernap framför TVn

Sen är ju alltid problemet att man alltid ska gå ut och flytta bilen
(ja, vi bor kanske lite olämpligt för att äga bil)

MEEEEEN

hurtbullen Linda hoppar ur sängläget och får för sig att en powerwalk ska göra dagen!!

Fick med mig Oscar ut som också ville förbi affären för att handla det sista till dagens middag

-Fisksoppa-

sagt och gjort

Powerwalk

Handling på ICA

kommer hem, trötta och hungriga

När vi satte nyckeln i dörren kom doften....

....doften som kan få vem som helst (om man är hungrig) att välja bort fisksoppa och nyinköpta matvaror (trots att det var sjukt gooooda såna, var ju hungrig när jag handlade!!!)

Jepp, Oliven IT IS!!

Bara att så snabbt som möjligt packa in matvaror i kylen, byta om till nåt mer lämpligt
(mer lämpligt än mysbyxor och underställ)

och ge sig av!!

(Förlåt Ellinor, vet att jag hade lovat dig nästa restaurangbesök....
men blev lite väl spontant det här kanske....Nästa gång, lovar!!=))

OJ, vad det var värt!!!

Visst måste man väl få unna sig ibland!!
(Bättre att välja Oliven än Maccedunken i alla fall)

GOTT

(Ni ser väl att jag såklart åt mina älskade musslor)

(måste faktiskt också säga att detta var BÅDE vad jag och Oscar åt, var ju faktiskt bara kvällsmat)

och så har jag ju faktiskt vägt in mig igen...
så det verkar som att det är dags IGEN!!

-5 kg är målet

fram till sommaren

är jag ute och seglar nu eller??
eller har man en chans?!

Med bra karaktär och motivation ska jag nog klara det här!!

(synd att jag inte har nåt av det då...)

MEEEEEN

Måndag: Långpromenad med Ellinor
Tisdag: Långpromenad med Oscar
Onsdag: Ridning
Torsdag: (tjejkvällsmat=PAUS)
Fredag:
Lördag:
Söndag:

HALLÅ!!!
Jag behöver hjälp med det här förstår ni väl...

...och det är inte direkt jag som bjuder ut till promenader!!

Så ställ upp nu!!!

Jenni, är det dags att börja simma igen???!!!!


7 kommentarer:

  1. Hahahaha, ja du Linda det vore ju inte så dumt. Var faktiskt och körde våtväst i Dalsjöhallen ikväll, sjukt jobbigt... du kan väl komma hit någon kväll så kan vi simma här oxå. Tycker vi ska ta tag i detta. saknar dig massor. KRAM JENNI

    SvaraRadera
  2. mmmm ser gott ut... /ellinor

    SvaraRadera
  3. Jenni, det får vi boka in!!!!!!=)

    Ellinor, det var det!!!!

    SvaraRadera
  4. Varför inte hoppa över bilen/bussen en gång i veckan och gå till och från jobbet. Ja, ja, jag vet att det är några mil men åt ena hållet kan du ju gå i allafall.

    SvaraRadera
  5. Jo, det hade väl varit det bästa alternativet Clara, men det är nog aningens för långt för att jag ska orka.... 1 mil hade kanske varit lite mer OK...=)Fast det är väl klart.....avstånd är väl ingenting där uppe hos er=)

    SvaraRadera
  6. Men skaffa en cykel då om du inte vill gå. Här uppe finns allt bakom nästa krök.

    SvaraRadera
  7. Haha!!... jo, det är kanske ett alternativ!!...ska fundera på det=)

    SvaraRadera